25px

Intrebari frecvente generale

Cum rezerv online un pachet turistic?

Pentru a localiza si rezerva oferta dorita, va rugam sa folositi formularul de cautare de pe prima pagina.

Dupa ce alegeti oferta dorita de dumneavoastra, in functie de dorintele dumneavoastra, va trebui sa completati formularul de rezervare online cu datele pasagerilor si datele de facturare si plata.

In cel mai scurt timp dupa completarea si trimiterea formularului, un agent de turism va v-a contacta pentru a va confirma daca exista locuri disponibile pentru serviciile turistice solicitate de dumneavoastra, si pentru detalii de plata si transferul documentelor de calatorie.

Am nevoie de ajutor pentru a gasi o oferta dorita. Ce pot face?

In cazul in care aveti nevoie de ajutor pentru a rezerva un pachet turistic  sau serviciu turistic si nu reusiti sa regasiti in ofertele de pe site, ne puteti contacta telefonic la 0799 999 939, pe email la adresa rezervari [@] travelus.ro sau la sediul nostru din Calea Mosilor, nr 199, sector 2, Bucuresti.

In cazul in care anulez pachetul turistic acum, ce se intampla?(Care sunt conditiile de anulare si penalitatile aplicate?)

Anularea unui pachet turistic se face conform conditiilor de anulare specificate de furnizor ( hotel, companie aeriana, agentie touroperatoare organizatoare, GDS, etc).

Conditiile de anulare a oricarui serviciu turistic va este comunicat inainte de a rezerva un serviciu. Pentru rezervare ferma, dumneavoastra in calitate de benficiar al serviciului, va dati acordul.

In functie de perioada pana la care incepe prestarea seviciului turistic ( sejur, cazare, zbor) pot aparea penalizari de anulare de la 0% pana la 100% din valoarea achitata.

Lorem ipsum dolor sit amet

Phasellus non ultricies nisl, id suscipit augue. Maecenas at enim tristique, posuere nunc sed, vehicula nisi. Curabitur volutpat magna commodo luctus mattis. Maecenas a lacus purus. Aenean varius ligula ante, eget gravida arcu dictum mollis. Morbi euismod id nulla eu dignissim. Quisque eu odio metus. Proin commodo dictum venenatis. Praesent imperdiet, mauris ut sollicitudin rhoncus, ex turpis commodo quam, at accumsan risus purus in turpis. Nam eu ligula ac est interdum mattis. Vestibulum semper id nibh in porta.

La ce ne ajuta asigurarea storno, cand sa o intocmesc?

Asigurarea storno de calatorie acopera eventuale pierderi financiare pe care le-ati putea suferi in momente dificile, cum ar fi:
-imbolnavirea grava, brusca, inainte de calatorie;
-inrautatirea grava, brusca, a starii de sanatate din cauze unei suferinte pre-existente;
-sarcina;
-concedierea neasteptata;
etc;

 

Asigurarea storno se poate incheia doar in acelasi timp cand achizitionati pachetul turistic.

 

Ce reprezinta termenul de ‘’early booking’’?

Termenul de "early booking" reprezinta lansarea promotionala a pachetului turistic respectiv.

Perioada de valabilitate a reducerii promotionale de lansare a pachetului turistic este limitata si stabilita de organizator.

Ce inseamna rambursabil si nerambursabil?

Rambursabil sau nerambursabil se refera la  tariful de achizitie a serviciilor turistice respective. In functie de politica de anulare stabilita de organizator sau prestatorul final de servicii ( hotel, companie aeriana, companie de rent a car), aceasta poate fi partial sau totala.

Cand primesc documentele de calatorie?

Documentele de calatorie le primiti dupa achitarea serviciilor turistice.

In cazul charterelor sau a circuitelor organizate, documentele de calatorie sunt  eliberate de organizator cu maxim 7 zile inainte de calatorie.

powered by Q Travel Cloud, un produs Acqua Development. Toate drepturile rezervate | 2020